پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261747
کلنگ زني کارخانه مقواسازي در شهرک صنعتي جونقان
تاریخ انتشار : 1402/01/18 17:52:45
نمایش : 916
رئيس صندوق بازنشستگي کشوري در سفر به شهرستان فارسان از کلنگ زني کارخانه مقواسازي در شهرک صنعتي جونقان خبر داد
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار نعمت‌الله ترکي گفت: استحضار داريد که صندوق بازنشستگي کشور در حوزه اقتصادي و واحدهاي توليدي وظايفي را در سطح کشور بر عهده دارد امروز در استان چهارمحال بختياري اين وظيفه را اجرايي مي‌کند.

ترکي در ادامه افزود: در استان چهارمحال و بختياري بحث واحد صنايع شير توليدي که در سطح استان فعاليت دارد و براي تکميل زنجيره توليد اين بخش 7 طرح را پيگيري کرده‌ايم که به دستور اکيد رياست محترم جمهور است که در مناطق محروم و کمتر توسعه‌يافته اشتغال را توسعه دهيم که بااعتباري بالغ‌بر 2000 ميليارد تومان به اميد خدا تا پايان سال 1402 که سال مهار تورم و رشد توليد مي‌باشد اين کار را به پايان خواهيم رساند.

وي خاطرنشان کرد: پيرو سخنان رياست‌جمهور در خدمت شما مردم استان چهارمحال و بختياري، ائمه محترم جمعه و فرماندار شهرستان فارسان هستيم و از طرح‌هايي که قابليت اصلاحي داشتند بازديد و جمع‌بندي آن‌ها را انجام خواهيم داد و به ياري خدا چند طرح سرمايه‌گذاري در اين شهرستان انجام خواهيم داد.

وي تصريح کرد: يکي از طرح‌هايي که در شهرستان پيگير بوديم در حوزه شير و منابع پگاه استان فعاليت داشت اين طرح در خصوص بحث توليد پاکت و يا مقواسازي بود. از اين طرح 18 شرکت فعال در سطح کشور داريم که کل محصولات توليدي و پک که توليد مي‌شود به‌صورت مشارکتي با ديگر استان‌ها انجام خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان فارسان گفت: در آغازين روزهاي سال 1402 که توسط مقام معظم رهبري به نام سال مهار تورم و رشد توليد نام‌گذاري شده است رياست صندوق بازنشستگي کشور جناب آقاي دکتر ترکي از مجموعه‌هاي مختلفي در شهرستان فارسان ازجمله شهرک صنعتي واقع در شهر بابا حيدر و طرح‌هاي گردشگري در سطح شهرستان، کشتارگاه صنعتي و شهرک صنعتي جونقان بازديد به عمل آوردند.

وي در ادامه افزود: با حضور دکتر ترکي و پيگيري‌هاي به‌عمل‌آمده کارخانه مجموعه کارتن‌سازي براي مجموعه‌هاي که زيرمجموعه صندوق بازنشستگي کشور با سرمايه 500 ميليارد تومان و اشتغال مستقيم 150 نفر در زميني به مساحت 5/1 هکتار در شهرک صنعتي جو نقان کلنگ زني شد.

صالحي خاطرنشان کرد: اين طرح انشا الله توسط خادمين مردم در دولت 13 اقدامات اجرايي و عملياتي آن به‌صورت زمان‌بندي مشخص اجرا خواهد شد. وي اظهار داشت: طرحي که امروز کلنگ زني شد قصد داريم از ابتدا امر از صفرتا 100 موارد موردنياز کارتن صنايع لبني کل کشور را تأمين کنيم با سرمايه‌گذاري 500 ميليارد تومان و اشتغال‌زايي حدود 150 نفر که به‌صورت مستقيم را در شهرستان ايجاد مي‌کند.

شهرک صنعتي جونقان با مساحت 210 هکتار در فاصله 33 کيلومتري مرکز استان چهارمحال و بختياري قرار دارد.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html